• Kategorie
      Brak kategorii spełniających podane kryteria.
      • Producenci
        Brak producentów spełniających podane kryteria.
      • Produkty
        Nie znaleziono produktów pasujących do kryteriów.
          • Blog
            Brak postów na blogu spełniających podane kryteria.

          Zwroty i reklamacje

          1. ZWROTY

          Z całych sił staramy się, aby nasze produkty docierały do Państwa w stanie jak najlepszym. Wolne od wad, porządnie zapakowane i najważniejsze – bardzo dobrej jakości.

          Jeśli mimo tego wydarzy się coś, z powodu którego nie będą Państwo zadowoleni z zakupu, mają Państwo pełne prawo do jego zwrotu pod tymi warunkami:

          • zwrot produktu możliwy jest w ciągu 14 dni od daty zakupu
          • można w tym czasie zwrócić towar bez podawania przyczyny (choć jeśli będą mieli Państwo chęć zwrócić uwagę nam i napisać kilka słów z jakiego powodu dokonany został zwrot, będziemy wdzięczni!)
          • zakupione produkty nie mogą mieć śladów używania, ani nie mogę być zniszczone w jakikolwiek sposób
          • zwracany towar przyjmujemy tylko w opakowaniu fabrycznym, wraz z całą zawartością

          Jeżeli zdecydujesz się na zwrot to koniecznie nas poinformuj wysyłając wiadomość na sklep@ecoethics.pl lub na nasz adres stacjonarny (z dopiskiem „zwrot”). Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu. W odpowiedzi potwierdzimy adres do zwrotu produktów, który w niektórych przypadkach może być inny, niż podany na dole.

          Będziemy wdzięczni za dbałe i bezpieczne zapakowanie zwracanych produktów.

          2. REKLAMACJE

          Produkty które sprzedajemy, są wysokiej jakości, solidne, bezpieczne i starannie wykonane. Zdarzają się jednak różne rzeczy i jeśli akurat Tobie przytrafił się produkt wadliwy, możesz wymienić go lub dostać zwrot kosztów. Możesz to zrobić w ciągu 2 lat od daty zakupu. W przypadku produktów na które gwarancje daje producent, możesz znaleźć szczegółowe informacje w karcie gwarancyjnej.

          Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia. Wyślij proszę do nas maila (sklep@ecoethics.pl) z informacją, że coś jest nie tak jak najszybciej po zauważeniu wady.

          Prosimy również o dołączenie do wysyłanego wadliwego produktu formularza reklamacji. Dowów zakupu nie jest konieczny do zgłoszenia reklamacji. W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.

          ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI

          Sklep Ecoethics Paweł Karczewski

          ul. Działdowska 8a/506

          01-184 Warszawa

          tel. 507-645-622

          GrandNode- Powered by nopCommerce
          back to top
          Filtry