Zwroty i reklamacje
1. ZWROTY
Z całych sił staramy się, aby nasze produkty docierały do Państwa w stanie jak najlepszym. Wolne od wad, porządnie zapakowane i najważniejsze – bardzo dobrej jakości.
Jeśli mimo tego wydarzy się coś, z powodu którego nie będą Państwo zadowoleni z zakupu, mają Państwo pełne prawo do jego zwrotu pod tymi warunkami:
- zwrot produktu możliwy jest w ciągu 14 dni od daty zakupu
- można w tym czasie zwrócić towar bez podawania przyczyny (choć jeśli będą mieli Państwo chęć zwrócić uwagę nam i napisać kilka słów z jakiego powodu dokonany został zwrot, będziemy wdzięczni!)
- zakupione produkty nie mogą mieć śladów używania, ani nie mogę być zniszczone w jakikolwiek sposób
- zwracany towar przyjmujemy tylko w opakowaniu fabrycznym, wraz z całą zawartością
Jeżeli zdecydujesz się na zwrot to koniecznie nas poinformuj wysyłając wiadomość na sklep@ecoethics.pl lub na nasz adres stacjonarny (z dopiskiem „zwrot”). Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu. W odpowiedzi potwierdzimy adres do zwrotu produktów, który w niektórych przypadkach może być inny, niż podany na dole.
Będziemy wdzięczni za dbałe i bezpieczne zapakowanie zwracanych produktów.
2. REKLAMACJE
Produkty które sprzedajemy, są wysokiej jakości, solidne, bezpieczne i starannie wykonane. Zdarzają się jednak różne rzeczy i jeśli akurat Tobie przytrafił się produkt wadliwy, możesz wymienić go lub dostać zwrot kosztów. Możesz to zrobić w ciągu 2 lat od daty zakupu. W przypadku produktów na które gwarancje daje producent, możesz znaleźć szczegółowe informacje w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania powiadomienia. Wyślij proszę do nas maila (sklep@ecoethics.pl) z informacją, że coś jest nie tak jak najszybciej po zauważeniu wady.
Prosimy również o dołączenie do wysyłanego wadliwego produktu formularza reklamacji. Dowów zakupu nie jest konieczny do zgłoszenia reklamacji. W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI
Sklep Ecoethics Paweł Karczewski
ul. Działdowska 8a/506
01-184 Warszawa
tel. 507-645-622