FAQ
Odpowiedź
Tak.
Kiedy skończysz zakupy, po prostu przejdź do kasy i sfinalizuj transakcję. Jeśli jednak postanowisz założyć u nas konto, Twoje dane zostaną zapisane, dzięki czemu w przyszłości będziesz mógł/mogła robić zakupy w Ecoethics jeszcze szybciej.
Odpowiedź
Zapłacisz u nas:
- przelewem elektronicznym (usługa Przelewy24)
- kartą debetową (usługa Przelewy24)
- kartą kredytową (usługa Przelewy24)
Odpowiedź
Obecnie nie jesteśmy jeszcze w stanie zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.
Odpowiedź
Tak. Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale Zwroty i reklamacje.
Odpowiedź
Robimy co w naszej mocy, aby oferowany przez nas asortyment były możliwie jak najlepiej opisany. Oprócz szczegółowych opisów dla poszczególnych pozycji katalogowych, przygotowaliśmy także zestawienie certyfikatów, abyście mogli przekonać się o wiarygodności zamieszczanych przez nas informacji.
Odpowiedź
Koszt wysyłki wyświetlamy na bieżąco na stronie koszyka. Ponadto szczegółowe warunki i koszty wysyłki znajdziesz w zakładce Dostawa.
Odpowiedź
Lista życzeń to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Jeżeli na przykład wahasz się, czy kupić dany produkt lub nie możesz się zdecydować, który byłby najlepszy, zaloguj się i dodaj produkt do Listy życzeń. Produkty z listy są zapamiętywane. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowaniu użytkownicy. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu znajdziesz tam wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z Listy życzeń.